Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Halka och Öppna förskolan

Publicerad 2015-01-19 14:18:18 i

Idag ville jag inte kliva upp ur sängen men Melker tyckte annorlunda ;-) 
Ja vi hade ändå planerat en förmiddag på Öppna förskolan idag så det var ju bara att masa sig upp o leta reda på dagen outfit till barnen och få fram lite frukost.

Ut genom dörren o trots att jag varnade både Tova och Melker att det var halt så dratta Tova omkull det första hon gjorde och jag lyckades faktiskt få in dem in bilen o på med bälten utan att dratta omkull :-)
Ja innan vi kommit in på öppna så hade både Melker och Tova farit omkull nån omgång till, tur de inte gjorde illa sig iaf.

Tova planerade fest på Öppna med lekar o fika och Melker ritade, lekte med bilar o lite allt möjligt.
De byggdes tågbana också :-)

Nu ska jag ta det lugnt nån minut o om nån timme ska jag iväg på teammöte i Gävle :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: