Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Bio :-)

Publicerad 2015-01-16 23:30:00 i

Idag ville Amanda gå på bio med en kompis och då den gick kl 17 i Sandviken så hade jag inget att göra undertiden så jag tog med mig Tova o såg på samma film, Paddington.
För en annan är det lite nostalgi över denna söta klumpiga lilla björn med sin röda hatt och blå Duffeljacka som bara vill hitta en familj att kalla sin. Filmen var både mysig, lite kul o kanske inte riktigt passande för småbarn med kvinnan som stoppar upp djur o.s.v men så var filmen egentligen från 7 år.
Tova uppförde sig iaf helt ok även om hon hade svårt att sitta still på sin plats och inte hade vett att vara tyst hela tiden och var nyfiken på var storasyster och hennes kompis satt någonstans. Eftersom Amanda egentligen inte ville ha mig med i bio salongen o ännu mindre sin lillasyster så fick de platser lite längre fram på vänstra sidan av salongen medan Tova o jag satt rätt långt bak åt den högra sidan till...vad gör man inte när ens snart 10 åriga dotter vill klara sig själv lite ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: