Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

1år och önskelista (uppd. 11/5)

Publicerad 2014-05-11 10:14:52 i Allmänt, Melker, Önskelista,

Nu är det bara 9 dagar kvar tills våran lilla prins fyller 1år och jag har kikat runt lite på vad som skulle vara passande och roliga leksaker till honom. Håller listan uppdaterad.
 
Vi vill helst ha hållbara roliga saker åt honom inte så mycket plast och ojud(även omd et finns bra grejer här också så klart så gå på känslan) och INGA Gossedjur(!) då vi har så mycket av dessa olika sen tidigare (men vi kommer ju inte kasta ut grejerna om det skulle vara nått sånt ändå ;-) men detta är vårat önskemål ) De mesta av sakerna behöver inte vara exakt dessa men gärna liknande och tänk inte bara bilar för att han är kille är ni snälla(vapen(typ svärd/gevär/pistol är inte tillåtet hemma hos oss)!
talar ni om vad ni köpt så plockar jag bort det från listan så det slipper bli dubletter :-)
 
Vill ni köpa kläder så är det st 86 och uppåt. Jag har gått igenom hans kläder till sommaren i st 86 och det han behöver är t-shirt/kortärmad body/kortärmad skjorta, shorts, tunnare långbyxor(chinos är snyggt), stickad tröja/jumper att ha över(skippa luvtröjor är ni snälla det är snyggt men så opraktiskt), regnkläder, stövlar och regnvantar. Ger lite förslag bildmässigt på kläder längst ner :-)  
 
 
Jabadabado - Garage
 
Jabadabado - Skära frukt
 
 
Jabadabado - Xylofon, Turkos
 
Jabadabado - Draghund
 
Jabadabado - Gitarr, Turkos
 
Brio - Spis
 
Jabadabado - Postlåda Ljusblå
 
Happy toys - Abacus
 
 
 
 
 Alex - Bilbana, trä
 
EKORRE Gungälg
 
Förslag på stil på kläder :-)
 
t-shirt
Shorts
 
 
 
 Roll-up byxa / tunnare byxa
 
Stickad tröja/jumper
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: