Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Recept på grillat?

Publicerad 2014-06-16 18:27:15 i Allmänt,

Idag har vi grillat lax för första gången o det var väldigt enkelt när man hade ett halster :-)





Väldigt gott var det också men det smakade inte så mycket grillat som jag ville utan jag kunde nästan lika gärna kört den i ugnen(vi använder briketter). Recept på en kall sås baserad på turkisk yoghurt hittade jag men den blev på tok för syrlig av lime o fick nästan ingen styrka alls från chilin.


Så nu önskar jag mig recept på grillad fisk och dess tillbehör och även tips på hur man får godast smak på fisken :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: