Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Vardag igen

Publicerad 2014-01-09 14:51:56 i Melker,

Det är då på sätt och vis skönt att det är vardag igen. Barnen har börjat på dagis och skola vilket innebär att de får göra av med energi o träffa sina kompisar varje dag. Jag (och vissa dagar även Danne) får lite egentid ;-)
Ska till läkaren på måndag också och kolla upp denna konstiga envisa förkylning som suttit i sen september och även mitt vänstra öra som säger kluck kluck så fort jag gäspar, tuggar lr rör vid örat..misstänker vätska i mellanörat men har haft det i en vecka nu trots nässpray och det är störigt värre :-/

Idag tog jag Melker med mig till Öppna förskolan...åh vad jag har saknat att gå dit! Kunde inte sluta babbla åt både det ena hållet och det andra haha :-p
Melker var också väldigt nöjd och satt och titta noga på alla andra barn. De är nästan alla runt hans ålder och han gillade att titta på några av de som var 10 mån och kunde stå upp med stöd..han studerade dem intensivt. Får se hur lång tid det tar innan han själv verkligen försöker dra sig upp själv, han kikar och känner ju faktiskt på vissa saker här hemma som att han skulle vilja komma upp där nu.
Fortsatte babbla på vägen hem också med Niina (en av mammorna jag lärt känna på öf och nästan bor granne med) och vi blev stående en stund utanför mig och prata innan jag kollade på klockan o vi båda insåg att vi måste avsluta :-p haha.

Men nu måste jag avsluta detta skrivande också...tanken var ju egentligen att jag skulle fortsätta scrappa mitt minialbum jag håller på med om tredje advent-helgen.

Hej så länge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: