Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Min inspiration

Publicerad 2014-01-06 15:32:40 i Allmänt,

Satt vid mitt pysselbord idag och hade limmat ihop förstärkningar (på 8 sidor som ska bli ett minialbum) men sen satt jag där och visste inte vad jag skulle göra mer medans de torkar.
Kastar ett öga på min yngsta som satt på golvet och lekte... och ryckte till mig mobilen fort som bara den och knäppte kort på honom. Han såg så gullig ut där han satt och när jag knäpper kortet så tittar han upp och fyrar av ett av sina charmiga leenden som gör att man bara smälter.
Inspirationen bara slog till och blev denna LO



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: