Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Kort: Vikingatema?

Publicerad 2014-01-07 06:00:00 i Allmänt, Scrapbooking,

Den 4 januari fyllde en av mina småsystrar 20år och hon hade önskat sig ett presentkort på Panduro så det blev det. För er som köpt lr fått presentkort från Panduro vet att de ligger i något som ser ut typ som ett cd-skivsfodral i papp, vitt och med en massa text och så klart Panduros logga...trist värre :-p
Så jag bestämde för att hitta på något och det blev att klä in den..men i vad och hur skulle det se ut?
Funderade ett bra tag och sen kläcker Amanda ur sig - Kan du inte göra något med vikingar mamma?
Ja min syster gillar ju vikingar och har spenderat sommaren på vikingagården i Årsunda så jag satte mig o googlade och lyckades hitta en bild på henne tillsammans med alla andra som varit där då
http://www.arsundaviking.se/galleri/hostblot2013/gruppbild_hostblot2013.jpg
 
Jag inspirerades av de kläder hon hade på sig vid det tillfället och gjorde typ som om man skulle se bara en del av hennes vikingakläder
 
Jag var rätt så nöjd ändå men lite mindre nöjd när nästan ingen såg vad det föreställde :-p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: