Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Inbjudningskort

Publicerad 2014-01-08 06:00:00 i Allmänt, Scrapbooking,

I år ska Amanda få ha Filmparty och hon har bjudit in 4 tjejer...jag gjorde så klart korten ;-)
 
Det fick bli lite mönsterpapper med godis på och en filmstrip :-)
 
och kuverten ser ut så här och är gjort av 4st lika stora cirklar Instruktioner hittar ni här
 
Amanda är då fasligt nöjd med både kort och kuvert..bara hoppas dessa 4 tjejer kan komma och att det blir kul för dem.
 
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2014-02-19 19:36:25

Superfina inbjudningskort och härliga kuvert till!

Svar: Tack :-D Fick faktiskt beröm för korten av en av föräldrarna också :-)
Leena

Postat av: Ywonne

Publicerad 2014-04-06 15:48:08

Vilka fina inbjudningskort, gillar verkligen kombinationen.

Ha en fin eftermiddag

Svar: Tack så mycket, man blir så glad av att höra sånt :-)
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: