Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

LO: Tut, tut!

Publicerad 2014-04-17 06:00:00 i Allmänt, Melker, Scrapbooking,

Så fort jag såg det lilla tåget ifrån Tattered angels (Glimmer glass; Transparent overlays; Tattered Traveler) så visste jag direkt vilket foto jag skulle använda den till!
Fotot på Melker när han blåser i den stora visselpipan som tillhör ett  plasttåg...han förstod direkt hur han skulle blåsa i visselpipan och den blev en favorit :-D
 
 
Det var otroligt svårt att få en rättvis bild av denna layout tycker jag och det är lite tråkigt men detta är nog den bild som visar det bästa med den :-)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-19 09:44:13

Ja, det är inte alltid lätt att fota LO-er, men jag tycker att den är jättefin! Härlig bild, fint inramad med sköna detaljer!

Svar: Nä det är klurigt värre och spec. när vädret inte är bra heller eller det är sent så det är skumt ljus. Tack :-) jag övar på att ha fler lager men kan inte riktigt få till det som t.ex umenorskan som har så många lager i sina
Leena

Postat av: Cornelia

Publicerad 2014-04-19 09:44:42

Ja, det var ju jag som skrev här ovan... *S*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: