Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Jul på Lundins säljlager :-)

Publicerad 2013-09-27 22:58:39 i Allmänt,

Ja idag var vi en sväng till Owes(kallas så av de flesta här)utanför Valbo för att kolla efter en present och det första jag ser när jag kommer in är vaddå? jo ...julsaker! Ja, de har börjat plocka upp nu både lite här och där men mängderna har ändå inte kommit upp än.
Nu kommer många tro att jag är galen men det var såå mysigt att gå runt där och titta och det saknades bara lite julmusik så hade känslan varit på max :-)
Dessa söta tomtar fanns där


Tova hittade paketpapper hon tyckte vi skulle köpa..men det får faktiskt vänta lite till :-p


Hittade såklart fina saker som jag vill ha också men som får vänta det med. Den här vackra ljusstaken är den första och ja tomtarna är ju också lite mysiga ;-)


Men dessa tomtar föll jag mest för även om jag egentligen gillar det traditionella röda så är ju dessa ändå bara så söta och en av dem måste hitta sin väg hem till mig i år!


Sist men inte minst så blev jag kär i denna rätt så stora men oh så vackra ängel som jag nog skulle kunna tänka mig ha framme året om tillsammans med ovan nämnda ljusstake.


Nu ska jag sluta prata jul för denna gång men jag var bara tvungen att dela med mig :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: