Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

God morgon!

Publicerad 2013-09-08 09:01:52 i Allmänt,

Känner att jag bara måste skriva att jag verkligen gillar att träna! De gånger jag varit på gymmet, sneglat på klockan och insett att det redan gått en timme och att jag måste lägga av för den gången, har blivit besviken och bara velat fortsätta en timme till men det har inte fungerat då jag har en tid att passa lr ja oftast en hungrig bebis som vägrar ta ersättning :-p
När jag sedan kan ställa mig på vågen och får se att den fortsätter visa nedgång ja då blir jag jätte jätteglad och vill iväg o fortsätta träna och hoppas kilona kan fortsätta rasa.
Visst ibland står jag still...nån enstaka gång har jag gått upp lite grann men jag är ändå nöjd för att jag mentalt klarar av detta den här gången.
Jag har bestämt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: