Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Provat nått nytt

Publicerad 2013-10-30 18:53:09 i Allmänt,

Fantasin o tiden för dagens middag tröt o jag stack upp till affären för o se om de hade något som det var kort datum på(o därmed nedsatt i pris). Hittade en fläskfile o googlade lite kvickt på fläskfilegryta o hittade denna
http://www.arla.se/recept/gryta-med-julens-kryddor/

Värt o prova tyckte jag o hämtade en purjolök också, betalade i kassan o begav mig hem igen.


Medan det puttrade i grytan så både luktade och såg det väldigt gott ut!

Smakade det då gott?
Ja, jag tyckte då att det var helt ok...men kanel i mat var väl ingen superhit direkt :-p
Det gick iaf att äta upp utan att känna sig det minsta äcklad o det är väl ett plus iaf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: