Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Dåligt uppdaterat...

Publicerad 2013-10-14 22:47:32 i Allmänt,

Ja om ni funderar på varför det uppdateras så dåligt just nu så är det för att jag har fullt upp... jag har gjort mat- och fruktpuréer o fryst in, promenerat ca 2 timmar runt lunch varannan dag ungefär (skippat träningen denna vecka då jag känt mig så stressad en tid och desutom håller på att dra på mig en förkylning så behövde en paus men imorgonbitti blir det gymet igen).



Melker har varit mammig den senaste tiden och har därför upptäckt att han behöver mer sömn på dagen (vilket ha bara får vid långpromenader) och inte längre vill somna och/lr sova i famnen mer än korta stunder...min lilla kille bara blir större och större :-/
Provat lagat Pulled pork som drt pratas såå mycket om just nu och åt det mex hembakat pitabröd...detta är något som kommer återkomma här hemma då drt var en favorit hos oss allihop!





Vi har också varit på Familjegudstjänst i söndags och lyssnat när barnen i Juniorerna(bl.a Amanda) sjöng :-)



Hela veckan har jag suttit korta stunder och scrappat till Svensk scrapbooking's CyberCrop som de har för att fira 7år och alla utmaningarna var så inspirerande att jag inte kunnat låta bli!
Det kommer bilder på mina bidrag inom kort :-)

Har gjort mycket mer men kan ju inte räkna upp exakt allt :-p

Nu ska jag strax gå och sova. Hoppas lite på att Danne ska hinna hem från jobbet först bara så man iaf hinner säga god natt...

Kommentarer

Postat av: Camilla/Millan

Publicerad 2013-10-17 21:50:08

Tack Leena för din kommentar i min blogg!
och tusen tack för den underbart fina tanken med minnesgåvan till spädbarnsfonden i Saga-Li's namn. Det betyder så mycket, för min finns det inte någon mening med att Saga-Li gått bort..MEN att många medmänniskor gynnar spädbarnsfonden känns så meningsfullt och fint! Hoppas ni har det bra allihop!
Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: