Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Min önskan...

Publicerad 2013-11-21 20:36:42 i Allmänt, Jag, Önskelista,

Om du har svårt att komma på en julklapp åt mig i år så vet jag vad jag vill ha ;-)
 
Jag har sen jag var ca 12 år önskat mig en härlig öronlappsfotölj med fotpall och har letat lite på loppisar och olika butiker efter en som jag tycker är skön och fin...jag vill så gärna ha den ståendes i sovrummet som en riktigt mysig läsfotölj med en läslampa och en fin vikvägg som skärmar av omvärlden och ljuset! Att t.ex varma sommarkvällar kunna sitta där och läsa och inte störa Danne med min sänglampa och sen kunna krypa ner i en kall säng vore underbart, lr att krypa upp i den med en varm filt över benen, en kopp glögg i ena handen och en jultidning i den andra en kall vinterdag slår inte helt fel det heller!  
 
Jag har nu hittat den jag vill ha:
 
 
 
med tillhörande fotpall så klart:
 
 
 
Ja nu förväntar jag mig ju inte på något sätt att denna ska stå inslagen till mig på julafton :-p utan min önskan är presentkort på Ikea som ett liten hjälp på vägen så jag kan köpa denna otroligt mysiga och fina fotölj som definitivt väcker mitt ha-begär och min längtan efter en öronlappsfotölj :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: