Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Sjukstuga

Publicerad 2013-02-12 16:09:49 i Allmänt,

I torsdags fick Danne åka och hämta Amanda på skolan då hon hade ont i öronen och ett besök på hc konstaterade att det inte var öroninflammation...vad skönt tyckte vi men hemma fick hon bli iaf eftersom hon hade så ont.
Så åkte vi på en superjobbig förkylning både jag och flickorna...de har har haft feber hela helgen :-/
Igår så klagade Amanda fortfarande över vänster öra och Tova över båda sina öron och magen så Danne tog med båda upp till HC och fick en tid till läkaren.
Där det konstaterades att Amanda hade fått öroninflammation och att de inte vill skriva ut medicin utan hon ska behandla med smärtstillande och nässpray i 5 dagar först och se om det går över. Tova hade inga fel på öronen men de misstänkte UVI och efter mycket om och men fick vi ett urinprov :-p men det var inget som tur var. Hennes förkylningsastma hördes tydligt också för det pep i bröstet på henne men hon hade ingen lunginflammation som tur var.
Idag har de fortfarande feber och förkylning med hosta håller i sig och får vara hemma från skola och dagis. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: