Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

:-/

Publicerad 2013-02-22 14:24:33 i Allmänt,

Är trött idag och ändå pigg...ja alltså så där att jag orkar sitta vid datorn en liten stund men inte mycket mer.
Skulle egentligen gått på ett möte idag och var inställd på att gå och det trots att jag fick veta att mötet skulle pågå 3-4 timmar vilket är väldigt mycket för mig just nu. Har såå dåligt samvete..det var för en vän och släkting och jag ställer så gärna upp...men i hennes familj går det magsjuka just nu och jag kan inte riskera att bli sjuk! Jag är för svag i kroppen för det...räcker gott och väl med den jobbiga förkylningen som håller på att gå över nu och magsjukan vi hade innan det.
Förlåt C om du läser det här jag hade verkligen velat vara där!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: