Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Ensam hemma

Publicerad 2013-08-17 19:26:19 i Allmänt,

Danne jobbar sin andra natt efter semestern...denna gång en 12h-natt så jag får sköta läggningen av Tova själv. ..än så länge ligger hon utan allt för mycket tjafs i sin säng o pratar fast med huvudet i fotänden :-p
Melker är nyammad o sover i min famn medan jag tittar på Love Actually :-)

Tyvärr så upptäckte vi mask hos Tova i torsdags så mitt 30 årskalas som jag skulle haft imorgon blev inställt. men vi upptäckte det snabbt så vi kunde medicinera henne på en gång o verkar ha fått bukt på det *ta i trä*
Istället så får de som vill fira mig göra det på Melkers dop istället :-)

Nu ska jag fortsätta med mitt. ..god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: