Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Tröttmössa

Publicerad 2015-01-17 23:48:44 i

Ja dagen idag har spenderats med tröttmössan på, vaknade sent och var trött redan då o sen har jag inte orkat någonting alls idag o haft ont i huvudet, tyvärr så strejkar min rygg just nu också (ryggslutet framför allt) så det gör ju att det mesta blir lite extra jobbigt. 

Nu är det snart läggdags och imorgon strax före lunch drar jag till Bollnäs för att avhålla mitt andra tw-party denna vecka och jag ser verkligen fram emot det :-D
Här har jag verkligen valt rätt för mig just nu!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: