Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Föräldraråd & Shopping

Publicerad 2015-01-26 21:53:20 i

På förmiddagen idag så var jag upp till Öppna förskolan då vi skulle ha föräldraråd. Vi planerar just nu för fullt inför v 7 och årets Allahjärtansdag-vecka. Denna gång kommer vi samla in pengar till förmån för UNICEF och hoppas på att få ihop till en hel del näringspaketet så små barn slipper dö svältdöden. 
Jag brinner verkligen för denna idé som vi kom på förra året och genomförde med bravur då...I år gör vi det hela lite större med ett lotteri där företagarna här i Storvik har skänkt fina vinster :-D

Eftermiddagen har jag spenderat i Valbo med min syster Anna, hennes 7 månader gamla dotter Tindra och syrrans o min goda vän Cicki.
Jag letade och hittade present till Amanda och likaså gjorde Anna + att hon hittade en fin klänning till en fest hon ska på i helgen, Cicki hittade en sjal och ursnygga klackskor som hon ska ha när hon är gäst på ett bröllop i helgen. (Bara festligheter för dem ;-) o jag ska bara vara hemma med barnen medan Danne jobbar)
Vi fikade på Café Madame också...semla *mums* haha får se hur många semlor man hinner med att äta i år ;-)

Bild på min ursöta systerdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: