Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Lilla söta Anna

Publicerad 2014-06-08 06:00:00 i Allmänt, Scrapbooking,

Den 29:e maj var det så Melker´s kompis Anna´s tur att fylla 1år och då vi redan hade firat henne så fick hon "bara" ett kort av oss på sin födelsedag. Anna´s mamma(min vän Linda) älskar ugglor och söta fjärilar så Annas rum är fullt av dem ;-) och jag tyckte detta skulle passa alldeles utmärkt till hennes kort!
 
Fjärilspappret är från Magnolia, Ugglan och Fjärilen är från Panduro och magnoliagrenen är från Alota Rubberstamps. Jag har lagt Glossy accent på fjärilen och blommorna för att få llite mer 3D-känsla
 
Dagen efter hade de kalas för släkten och till kvällen när allt var klart blev det lite tårta över så jag tittade förbi för att avsmaka lite ;-)
Medan de åt sen middag blev jag sittandes med lilla söta Anna i famnen :-D
 

Kommentarer

Postat av: Cyllan

Publicerad 2014-06-11 12:19:25

Himla sött kort (passar sötnosen som fick det bra)
Ha det gött! Kraaam C

Svar: Tack så mycket Cyllan! :-)
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: