Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Scrap-och stämpelmässa i Gävle

Publicerad 2013-09-28 20:09:03 i Allmänt,

Som jag har sett fram emot den här mässan då det var ett helt år sedan jag var på scrapmässa sist.
Jag fyllde på lagret av svarta och vita cardstock då de nästan var slut här hemma. Några papper att skära ut små...hmm..journalingrutor, som används till "project life" men som jag har tänkt använda i min vanliga scrapbooking.


Hittade fler av dessa rutor men här behöver jag inte skära ut dem själv :-p 3st för mig nya dylusions fick också följa med mig hem.


Dessa ark med klistermärken har jag länge saknat men hittade nu flera som jag verkligen gillar, har sett så mycket på t.ex. you tube där de används en hel del.


Rub-ons med pojktema (har flera av dessa sen tidigare men med andra teman), pilar, 3st washitape som jag bara inte kunde låta bli, charms och små plastdekorationer.


Bokstäver kan man aldrig få för mycket av!


Dies till min "groda" så jag får ut cirklar lite lättare, 3st olika stämplar och 2st askar med små små fanerfigurer (pilar och stjärnor)


Ja det var allt kul som jag hittade idag :-D
Nu hoppas jag att jag kan få lite tid och sätta mig och pyssla med allt det fina!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: