Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Exploding box

Publicerad 2013-11-24 06:00:00 i Allmänt, Scrapbooking,

Den 16/11 fyllde flickornas kusin Anna 10 år. Vi hade hittat några fina neonfärgade set med örhängen och matchande armband till henne...jag skulle ju bara göra ett kort också ;-)
Ja som ni kanske förstår av rubriken så blev det inget kort utan istället gjorde jag för första gången någonsin en exploding box med små bilder av Anna...och det var jättekul!
 
Det här är vad Anna fick i sin hand och det ser ut som en vanlig fin liten låda...
 
...av med snöret...
 
...och poff! så öppnar den sig... 
 
 
...i mitten är det en liten lös ask med Anna´s namn på...
 
 
...På flärparna är det bilder på Anna totalt 8st och på 4 av flärparna står det små ord som t.ex beskriver hennes personlighet och små råd på vägen...
 
...I lådan ligger örhängena och armbandet :-)
Det man inte får se på dessa bilder är att om man tar bort den lilla lösa asken som var innuti så står det "PINK isn´t a Color it´s an Attitude!" det tyckte jag passade bra tilldenna ask som är nästintill bara rosa som förövrigt är Anna´s favoritfärg.
 
Jag var lite osäker på vad Anna skulle tycka om den lilla lådan men blev glatt överraskad när jag fick se hennes min och hon tittade på allting och ville montera ihop den igen så hon fick visa sina föräldrar vad som hände när man öppnade. Jag visste ju att hon gillar smycken också och fick veta att varenda en av hennes örhängen hade gått sönder så det var en toppenbra present :-D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Stephi

Publicerad 2013-11-24 11:09:59

vilken grej att få för tjejen.Fint och snyggt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: