Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Avslutning och tidig Lucia

Publicerad 2013-12-06 20:08:01 i Allmänt,

Idag har det varit avslutning för den här terminen på kyrkans barntimmar.
Barnens familjer var välkomna till kyrkan för att se barnen i Storviks sötaste luciatåg!

Här är Tova och resten av barnen på väg in



Hela det söta luciatåget


Tova hade verkligen svårt för att stå still och pillade med något hela tiden, hon t.o.m gäspade mitt i alltihop ;-)
Att sen luciakronan var lite för stor och hela tiden gled ner i ansiktet på henne gjorde det väl inte lättare heller :-p





Min gulliga lucia i egen person :-D


Efteråt blev vi bjudna på fika: saft/kaffe, saftig lussebulle och goda pepparkakor som jag tror det var lite apelsin i( verkligen gott om än lite ovant) och alla barnen som kom fick en godispåse.

Sen var det bara att ta sig hem igen genom det mysigt snöiga men blåsiga Storvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: