Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

30år snart. ..

Publicerad 2013-08-02 09:17:22 i Allmänt,

ja idag är det 20 dagar kvar till jag fyller 30år och den 18:e och 24:e (om det kommer någon den dagen) så blir det tårta och kakor här hemma. Ja något större blir det inte även om det alltid varit min tanke...istället vill vi/jag lägga pengarna på något till oss själva nämligen en behandling på spa som får oss att tänka på varandra och kunna andas ut en stund (i samband med min födelsedag så är det också 10 år sedan jag och Danne träffades för första gången och det är värt att firas med spa det också ).
Har fått höra att min önskan om en trädgårdspump tydligen inte var tillräckligt nödvändig för att få i present :-(
Men om alla känner så så kan jag ändra mig....ett årskort på nya gymmet i Sandviken vore också toppen och till det lite barnvakt nån gång vissa veckor då man inte får ha med barn dit och Danne inte alltid är hemma...det låter kanske bättre? För är det något som de flesta har åsikter om så är det väl min vikt och mående så detta vore ju en toppenbra present eller hur :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: