Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Chokladkort

Publicerad 2014-04-18 06:00:00 i Allmänt, Scrapbooking,

Så åter till min syster som skulle fylla 24 år denna gång behövde jag ett kort från oss själva men då jag hittat vit choklad (som hon älskar) i affären så behövde jag för första gången göra någon variant av chokladkort. Efter en hel del bigande, klippande, tejpande och klistrande så blev det här resultatet
 
 
och insidan
 
 
här snackar vi mycket färg men det är ju sånt min lilla syster gillar så då får man köra hårt på det ;-)
Ja jag vet jag skriver inte vidare snyggt för hand och just denna stil ska vara lite slarvig så strunta i det o titta på kortet ändå är ni snälla.
 
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia

Publicerad 2014-04-19 09:45:21

Supersnyggt! Kan tänka mej att syrran blev glad!

Ha en fortsatt skön påskhelg!

Svar: Tack! Hoppas du får en skön påskhelg du med :-)
Leena

Postat av: Cyllan

Publicerad 2014-04-19 13:17:49

Åh vilket mumsigt chokladkort - läcker färgbomb (som din syster är jag också glad i färger :-D )

Kraaam C

Svar: Tack! Ja det kan vara bra härligt med färger ibland :-)
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: