Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Amanda´s önskelista (uppd. 28/1 -14)

Publicerad 2013-12-03 20:37:00 i Allmänt, Amanda, Önskelista,

Kanske behöver ni tips till vad Amanda önskar sig? Här är hennes lista:
 
*Presentkort på klädbutiker så hon kan shoppa loss snygga kläder enligt egen smak!
*Monster high (allt enda hon har är Monster high dvd "Fasansfulla fredagskvällar" och "Är det det här monster kallar kärlek")
*Littlest pet shop
*Animagic Fluffy goes walking 
*Hello kitty Min hemliga kudde
*Walkie-talkie(gärna rosa lr röd)
*Gitarr
*Discolampa (bord lr tak spelar ingen roll)
*Barbie och den Magiska Regnbågen dvd
*Hörlurar
 
Böcker:
bl.a
*Lasse-majas detektivbyrå (har redan; Biblioteksmysteriet, Tidningsmysteriet, Cafémysteriet och Skolmysteriet)
*Alicia drakälvan av Daisy Meadows
*Svea snösvansälvan av Daisy Meadows
*Husdjurälvorna av Daisy Meadows (Har redan: Kitty kattungeälvan)
*Ädelstensälvorna; Glittra granatälvan av Daisy Meadows
*Sigge- böckerna: av Lin Hallberg
  "Sam och Sigge"
  "För alltid Sigge"
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: