Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Besök

Publicerad 2015-01-09 20:52:08 i Allmänt,

Ja då är ett nytt år här och livet går vidare. Har inte så mycket att skriva idag egentligen men när jag ändå skulle in här så kan ni ju få en liten uppdatering :-)
Idag har jag varit hos tandläkaren då jag under en längre tid haft stora problem med ilningar och de är inte alls roliga :-( tandläkaren vet inte riktigt vad hon ska göra heller så v provar lite nya grejer. Får se om det vill funka denna gång.
Min lillasyster Anna har varit här med sin lilla dotter Tindra och sett efter de minsta barnen under tiden jag var hos tandläkaren och sen har de umgåtts med oss hela dagen och det var riktigt trevligt, vi har pratat en hel del, ätit mat tillsammans och tagit en promenad i det fina vintervädret som är just nu :-)


Sitter också i spänd förväntan att höra något från min goda vän Linda som åkt in på förlossningen idag...åh det pirrar av förväntan och nyfikenhet i mig och jag håller tummarna att allt går bra för dem!

Önskar er en trevlig fortsatt fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: