Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Kan själv!

Publicerad 2014-05-06 22:40:56 i Allmänt,

Igår cyklade Tova för första gången i år. Nu är det storsatsning på att lära henne cykla utan stödhjul och det tog några vändor innan hon klarade några längre stunder utan att pappa höll i "pinnen" där bak. Men det gick iaf!


Idag har hon däremot vurpat 2ggr...den ena på väg till dagis imorrse då välmenande mamma stod kvar när Tova cyklade rakt mot henne, tog ett litet steg åt sidan o sen nappade tag i styret så Tova flög av cykeln *grr* vet inte riktigt vad hon tänkte med egentligen. ..bättre om Tova hade fått köra omkull lr om hon hade gripit efter henne...cykeln är ju inte viktig liksom :-/ jaja gjort är gjort.

En till fin bild på när Tova cyklar :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: