Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Outletmässan i Avesta

Publicerad 2014-03-16 06:00:00 i Allmänt, Scrapbooking,

Lördagen den  8:e mars var det en stor outletmässa(med bara scrap och pysselgrejer) som Engströms och Mikaelas Scrap In hade i Avesta .
Jag åkte dit med min väninna Linda  och vi var barnfria hela dagen! En timme ner tog det och tiden flöt förbi fruktansvärt snabbt tror inte vi var tyst en minut ens på vägen ner. När vi steg in i lokalen i Avesta var klockan 11.10 och jag kunde inte göra annat än att stå och gapa en stund, två butiker och det var hur många bord och ställningar som helst fulla med rea varor och sedan en hel del nyheter också(synd att jag inte tog nått kort därfirån så ni kunde få se).
Jag var helt salig där jag gick runt och kikade på allt och plockade på mig en massa fina saker. Linda som aldrig varit på en scrapmässa förrut blev helt överväldigad och visste knappt vart hon skulle titta ;-)
Timmarna gick väldigt snabbt förbi och vi tog några fikapauser men när klockan var runt 17.00 började vi bli riktigt trötta och det bara snurrade i huvudet men vi ville inte sluta riktigt än...man vill liksom inte överge något som är så otroligt kul, bara för att åka hem.
Kl 19 var vi hemma igen efter ytterligare en timme med en hel massa prat och skoj.
 
WoW vilken dag vi hade...det var verkligen hur kul som helst och jag hoppas vi får göra om nått liknande igen!
 
Så nu är ni kanske nyfikna på vad jag köpte så ni ska få se lite bilder ;-)
 
 

Kommentarer

Postat av: KarinH

Publicerad 2014-03-25 20:33:56

Verkar ha varit en väldigt rolig dag med massa fynd!

Svar: Ja vi hade verkligen toppenroligt!
Leena

Postat av: Joanna

Publicerad 2014-03-28 17:59:50

Så mycket roliga grejor! Förstår att du är peppad att göra massa fint nu!!:)

Svar: Ja visst hittade jag en hel massa roliga saker! :-D
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: