Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Studentkort

Publicerad 2014-07-08 20:54:48 i Allmänt, Scrapbooking,

I juni tog min yngsta lillasyster studenten och vi samlade ihop pengar så hon skulle kunna få ett bidrag till den systemkamera hon önskar köpa, och såklart var vi ju tvungna att ge dem i ett riktigt snyggt kort ;-)
Det häår är nog överlag det tyngsta kort jag någonsin gjort :-p
Jag var också otroligt nöjd med det och ville såklart att ni skulle få se hur det blev och jag blev så besviken när jag insåg att linsen var skitig när jag knäppte fotona på kortet så de är lite irriterande suddiga :-/ Men ni får se det iaf och hoppas ni har överseende med det suddiga.
 
Här är insidan med fack för att få plats med pengar
 
Alla mönsterpapper är köpta i ett kit från Panduro och så även blommorna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: