Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Ser ni nått nytt?

Publicerad 2013-07-01 19:04:34 i Allmänt,




Ja ser ni vad det är som är nytt?


Jo det är glasögonen så klart. ..har äntligen haft råd med ett par nya och snacka om att det var svårt att välja vad jag skulle ha. Allt nu är antingen i denna "fröken-stil" som jag kallar det eller så är det stora tjocka plastiga bågar som inte alls passar mig. Jag föll till slut för dessa och ett par till men insåg efter en extra koll att min kompis Cicki har det andra paret så då fick de bli dem jag har på bilden :-)
Jag är nöjd iaf även om det är lite ovant att se sig själv i spegeln :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: