Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Bibar

Publicerad 2013-07-25 11:05:52 i Allmänt,

Ja igår satte jag igång och sydde 5st nya fina bibar (även kallade dreggellappar) till Melker. De två med traktor/äpple är ett tyg från Panduro som var på rea medan de andra är flickornas gamla fläckiga och för små tröjor som jag återvunnit de delar som såg ok ut :-)
Har lite mer tyg från tröjor som det ska sys mer av men måste köpa fler tryckknappar då de bara räckte till 6st (sydde en bib på prov för några dagar sedan men i två tunna tyger och inte som dessa med fleece på baksidan) och sedan är de tygerna mer tjejiga så de kanske jag ger bort lr säljer för 25:- om nån är intresserad :-p



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: