Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Tova´s önskelista

Publicerad 2013-12-03 20:19:12 i Allmänt, Tova,

För er som vill ha tips så har jag försökt snappa upp vad Tova önskar sig allra mest i julklapp i år och det verkar vara detta:
 
My little pony
Kassa-apparat
Chou chou-docka (den som kan krypa och gå)
Doktor McStuffins
Jake och Piraterna
Glitterlim
Lim
Silkespapper
Klistermärken
Tuschpennor(gärna som tål en del tuffa tag)
Utklädningskläder
 
Vill ni köpa kläder så har hon stt 116 nu och behöver mest byxor, strumpbyxor och klänningar
 
 
De 3 översta står t.o.m med på önskelistan till självaste jultomten så ni vet och vill vinna hennes gunst ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: