Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Adventsgudstjänst o minnen

Publicerad 2013-12-15 13:11:55 i Allmänt,

Då har vi varit på Amandas terminsavslutning och det var så mysigt så, även om det var en del barn som hade svårt att sitta still ;-)

Först tågade de in i kyrkan


och sedan fick de sjunga några sånger i början och slutet av gudstjänsten.


Tycker verkligen att det är mysigt i kyrkan så här runt jul och det får mig alltid att tänka på när jag var med min bonusfarmor Maria till Bönakapell på julottan. Så högtidligt och vackert, även om jag även kommer ihåg hur fruktansvärt trött jag var av att kliva upp så väldigt tidigt på morgonen och utan frukost (då den skulle intas tillsammans med resten av familjen efter ottan) så magen kurrade ;-)
Vet inte varför jag inte går på julottan som vuxen men det är nog en del bekvämlighet och en del lathet :-p Kanske jag släpar med mig barnen på julotta nån jul men i år när Danne jobbar natt över jul så lär det ju inte bli av.
Men jag får minnas tillbaka i tiden istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: