Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

7 månader!

Publicerad 2013-12-20 21:19:15 i Allmänt,

Fy tusan vad tiden bara flyger förbi...Idag har prinsen blivit 7 månader gammal!
Han är en riktig charmknutte och jag får ofta frågor om han verkligen är så där nöjd jämt? och de blir chockade om de hör honom gråta ;-)



Är han då så där nöjd jämt?
nä det är han ju inte...fast så gott som nästan jämt. Han gnäller när han börjar bli missnöjd och grinar lite efter en stund men mest är det när han är väldigt trött lr väldigt hungrig.
Oftast skämmer han bort en så go' som han är. Nu när de 2 första tänderna poppat upp har vi sluppit feber (peppar, peppar ), bara varit lite extra gnällig och blivit lite mer blöjbyten.

Ja han är då en riktig prins o vet oftast hur man uppför sig som en sådan ;-)









Så här på kvällningen har han lekt kurragömma med filten :-p

Grattis på 7 månadersdagen min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: