Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Födelsedag

Publicerad 2013-08-30 21:20:10 i Allmänt,

Min brorson Axel fyllde 7år häromdagen och idag har vi varit och firat honom. Han är inne i en period då Star wars är det bästa han vet så han fick så klart Star wars-lego av oss (o mina systrar) och han lillebror Zebbe var nog lite avundsjuk och stack iväg med lådorna ...typiskt 3-åringar :-p







Han fick så klart också ett Star wars-kort (liftat från lindaskorthus.blogspot.com ) som jag gjort speciellt till honom och han blev så glad att han skrek rakt ut och började babbla om alla figurerna som är med där :-) Man blir så glad när korten man gör blir uppskattade!





Melker passade på att flörta med den några månader äldre o söta Maya ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: