Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Vill ha en blogg.se app!!!

Publicerad 2012-09-07 11:37:42 i Allmänt,

Sedan jag bytte till min samsung galaxy s3 så saknar jag verkligen att inte kunna blogga via mobilen som jag gjorde när jag hade iphonen. Det var så mycket lättare att snabbt skriva inlägg och lägga upp bilder på det som händer.
Nu försöker jag iaf att skriva så ofta jag bara kan men önskar ändå att blogg.se väldigt snart fixar en app för android!!!
Att lägga upp bilder tycker jag emallnåt är riktigt trökigt eftersom jag först måste lägga in dem på datorn(jag litar inte hundraprocentigt på sådana där sidor på nätet där man kan lägga upp och spara sina bilder) och då händer det oftast att jag skriver ett inlägg och sedan får bilderna komma i efterhand istället kanske upp till nån vecka senare.
 
För NEJ jag vill inte byta bloggportal...jag tycker att blogg.se är jättebra och speciellt efter senaste uppdateringen. Nu kan man ju svara på inlägg man får mycket lättare, det är lätt att hitta var man skriver in kategorier, taggar och gör tidsinställda inlägg + lägga upp bilder och allt är så lättöverskådligt :-)
 
Vill inte du också gärna att det ska finnas en blogg.se app? lr är det bara jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: