Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Stavar

Publicerad 2012-09-05 15:20:20 i Jag,

Jodå det blev en promenad redan på kvällen efter senaste inlägget...en kort och snabb en innan kvällsmackan och sedan igår fm så invigde jag gångstavarna efter att ha googlat lite på tekniken. Blev en snabb och kort promenad med en medelhastighet på 5 km/h. Var mycket lättare att använda stavarna än jag först trodde även om det är lite teknik som behöver finslipas en aning.
Men hade inte ens en tanke på att man skulle behöva stretcha efter promenader så det blev smärta på framsidan av båda benen så jag knappt klarade av att köra bil...gör fortfarande lite ont idag men inte lika.
Imorgon ska jag noga kunna promenera igen men då i en aningen lugnare takt tror jag :-p

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2012-09-05 16:59:21

Ja det går som en dans efter ett tag. Själv har jag fått skavsår på tummen av mina bungypump efter promenaden på 8,7km igår

Svar: usch det lät otrevligt...hoppas de läker snabbt igen1
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: