Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

ÖF och getingar

Publicerad 2012-09-03 19:57:49 i Allmänt,

Ett litet snabbt inlägg så här på kvällen :-p

Var till badhuset i lördags...hade riktigt kul men vi stannade bara nån timme eller två...fullt tillräckligt annars blir man så slut.

Idag har jag varit med Tova på Öppna förskolan igen...tog oss en liten promenad dit...hade riktigt trevligt där idag...en liten flicka på 1½ år som heter likadant som min äldsta nämligen Amanda var väldigt fascinerad av att ge och ta så hon satt och gav mig en gul och grön bil och sedan ville hon ha tillbaka dem..riktig sötnos. Var inte så väldigt många där idag..men inte för några heller så man kunde känna sig lugn och ha lite trevliga pratstunder.

Var skönt att fly hemifrån en stund också då vi fortfarande inte fått riktigt bukt med de där getingarna...nu är de pigga och elaka så vi ringde "No more" som kom hit på eftermiddagen och konstaterade att nu kan de inte göra mer och att de dör snart...vi kunde ju alltid sätta tejp för hålen vid listen så de inte kunde trycka sig ut :-/ Inte mycket till hjälp den karln inte. Antagligen ville han inte upp och klättra då han vridit till foten och hade svårt att gå...men man får ju verkligen hoppas att det inte var så. Visst att det inte är så där hiskeligt många getingar som tar sig in..bara några stycken om dagen men det är fullt tillräckligt tycker vi.
Jaja vi får väl hoppas att det blir kallt snabbt och att de dör snart.

Nu ska jag gå ner och sällskapa med min man i soffan en stund...kika på tv och ta mig en macka :-) Syndat alldeles för mycket den här helgen :-P Imorgon ska jag ta mig i kragen o ge mig ut på en promenad tror jag.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: