Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Händelserik dag (många bilder)

Publicerad 2012-09-21 08:00:00 i Äventyr,

I söndags hade vi min väninna Cicki på besök. Det var trevligt värre!
Vi var iväg först till Gästrike-Hammarby på höstmarknad men den var inte mycket att hänga i julgranen så vi begav oss vidare till Sandviken och Stadsparken. Däre hade vi en rolig stund både vuxna och barn.
 
 
När vi var i lekparken så fick vi veta att brandkåren hade öppet hus just då så vi skyndade oss dit.
Flickorna fikade, fick ballong och hjälm, provsatt både en brandbil från idag och en riktigt gammal en.
 


De provade också på att släcka en eld
 

Ja det var en otroligt händelserik dag vi hade och när vi kom hem så var jag helt slut. Somnade på soffan :-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: