Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Årets första...

Publicerad 2012-09-09 09:05:00 i Scrapbooking,

...julkort gjorde jag igår. I vanliga fall brukar jag alltid vara ute i sista stund och stressa fram korten, i år skulle jag vilja hinna göra dem i tid och i lugn och ro.
När jag gjorde bröllopskortet som du kan se om du klickar här så lekte jag lite mer med distresserna och färgade in framsidan på en kortstomme med fired brick och picked raspberry. Picked raspberry syns däremot bara skymta på sidan om det brunrutiga designpappret medan fired brick fick en framträdande roll som passar riktigt bra på detta julkort.
 
Vintage-bilden köpte jag för något år sedan men har inte hittat rätt ställe att använda den och resten av vintage-bilderna på det pappret. Men till den här bakgrunden och med tagsen så kändes det bara så rätt och jag är väldigt nöjd.
Det här kortet känns mer som jag...ja ni vet ibland kan man göra sådan där alster som man inte alls är nöjd med: de har fel färger, är för barnsliga lr något annat som bara inte känns rätt. 
Men det här kortet känns helt rätt och känslan när man gör ett sådant kort är bara för härlig man kan liksom inte sluta titta på det och det är något man är exalterad över att få visa andra!
 
Brukar du få den känslan av att du är så nöjd över något du gjort så helst skulle hela världen få se det?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-09 09:29:56

Förstår att du är nöjd... Helt underbart! :)

Svar: Tack :-)
Leena

Postat av: Eva

Publicerad 2012-09-09 14:07:06

Jättefint! :) bra att du kommit igång i tid i år. skönt ^^

Svar: Tack! Ja det är jätteskönt men måste sätta igång och göra lite fler :-p
Leena

Postat av: Åsa/asamia

Publicerad 2012-09-09 15:54:22

Å vilket fint kort, och vad bra att börja i tid.

Svar: Tack så mycket :-) jo det är toppen!
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: