Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

åk 1

Publicerad 2012-08-20 15:47:00 i Allmänt,

Går lite småsegt med scrappandet just nu..men jag har en LO som ligger och väntar på lite mer inspiration och det kommer bilder på den så småningom.

Idag har min äldsta dotter börjat i åk 1 och jag spenderade första timmen med henne där imorsse...fick se en liten pjäs som fröknarna läst in och blev bjudna på glass. Amanda såg fram emot att börja skolan igen men inte läxorna ;-)

Just nu är flickorna ute och leker på gården och jag slänger ett öga på dem då och då genom fönstret och lyssnar efter dem hela tiden...man vill ju inte släppa kollen helt speciellt inte på yngsta som bara är 2½ år.

Har ni också barn som börjar skola(lr dagis) idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: