Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Provat ny teknik

Publicerad 2012-08-11 08:00:00 i Scrapbooking,

Igår så satt jag uppe och passade barnen ensam medan min man rev loss den gamla takpappen ute på halltaket. Trots två stycken väldigt busiga tjejer så lyckades jag få färdigt ett kort. Blev inspirerad av detta klipp:
 
 
Jag var bara tvungen att prova den tekniken och resultatet blev ett födelsedagskort 
 
 
Jag är väl inte riktigt 100procentigt nöjd med kortet då det inte känns riktigt jag men jag får nöja mig och prova det igen en annan gång. Jag gillade iaf tekniken men ska nog använda lite färre färger nästa gång och "flaggorna" borde vara smalare..
Vill gärna veta vad du tycker om kortet? Vad hade du gjort annorlunda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: