Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

LO - Me & You

Publicerad 2012-08-26 08:00:00 i Scrapbooking,

Jag lovade ju för ett tag sedan att jag skulle lägga upp en bild på den LO som jag påbörjat men som jag saknat lite inspiration till. Här är den iaf :-)
 
Designpapperen på denna LO kommer från en stack som heter "The Linen Closet Stack" och är köpt på Panduro. Rubriken är Thickers "ROLLER RINK". Bradsen uppe till vänster och den precis ovanför kortet är från "JB´s Combo Brads" och metallfjärilen är från Panduro

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-08-26 10:22:21

Den har du lyckats med, det lyser om er, Kram

Svar: Tack mamma :-D
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: