Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

LO - Läxglädje

Publicerad 2012-08-14 18:03:08 i Scrapbooking,

För snart 1 år sedan började min äldsta dotter Amanda på 6årsverksamheten och när hon fick sin första läxa var hon så glad...den glädjen avtog efter att ha gått 2 terminer med 1 läxa i veckan. här är iaf en LO om den läxglädjen hon kände i början...väl värt att bevara det minnet ;-)
 
Jag gjorde egentligen denna till en skiss-utmaning som jag nu tyvärr inte kommer ihåg vem som höll i då det var nån månad sedan lr två...jag var klar med den men missade att skicka in den i tid :-p
 
 
Bakgrundpappret är ett vitt cardstock som jag först har stämplat swirlar på och embossat i clear. Sedan har jag arbetat med distressfärg(fired brick) på den och runt kanterna..sedan gnuggat bort färgern på swirlarna så de fortsätter vara vita. Sedan har jag gjort bruna prickar med hjälp av bubbelplast.
Ränderna är papertape ifrån Panduro och Titeln är skirven med thickers ifrån American craft (Dolce) som jag har distressat med "fired brick".

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-08-14 19:59:12

Hejsan! Åh vilken fin LO! kram

Svar: Hej! vad kul att du ville kika in hos mig och lämna en kommentar och Tack så mycket :-) Kikade in i din blogg och den är ju bara såå mysig. Vad fint du färglägger!
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: