Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Lila snabbkort

Publicerad 2012-08-10 08:00:00 i Scrapbooking,

Som jag skrev i förra inlägget så tycker jag mycket om att scrappa men i sommar har jag haft väldigt ont om tid och inspiration till det. Men så fyllde min bästa väninna år och jag hade en idé om hur jag skulle göra...tyvärr så hade min embossingdyna försvunnit och just det projektet skulle inte fungera lika bra utan den så i sista stund fick jag hitta på något nytt. Var så otroligt glad då att jag nyligen fyndat ett sött block med diverse små kort och andra die-cuts på Panduros rea. Själva stommen på kortet här nedan och ekorren är ifrån det blocket. Söta eller hur?
Passade så bra med en söt lila ekorre då min väninnas älsklingsfärg är just lila!
 
Blocket heter "Enchanted Forest" och innehåller 20st kort, flera die-cuts och längst bak är en hel sida full med 3D-kuddar.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-08-10 09:49:20

Fint kort, jag gillar speciellt vimplarna!

Svar: Tack! Ja visst är vimplarna söta :-)
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: