Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

It´s a wonderful life

Publicerad 2012-08-18 20:30:09 i Jul,

Jultokig som jag är så satt jag idag och var lite sugen på att se någon julfilm...sökte på you tube och hittade en kille som listat sina 10 favoritfilmer och bland dessa hittade jag en som jag blev nyfiken på. Den heter "It´s a wonderful Life" och jag lyckades hitta hela den filmen i ett och samma klipp! Den håller på 2h o 10 min och jag har fått pausa en hel del då jag varit ensam hemma med mina flickor men tycker ändå att det var en jättebra film.

I början blev jag verkligen osäker på en denna gamla film var något att ha men jag kunde ändå inte slita mig från att få veta vad den handlade om och sedan få se resten av historien. Första timmen är det ingen julkänsla alls i filmen tycker jag men sedan så börjar det komma igång och hända mer. Slutade med att jag nästintill grät av glädjen som filmen utstrålade!

Blev du nyfiken så titta här och ge den en chans även om början verkar konstig :-) och tala gärna om för mig vad du tyckte om filmen!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: