Me & My Family

Här kan du läsa om mig och min familj, hur vi lever våran vardag.

Enkelt kort

Publicerad 2012-08-25 19:21:38 i Scrapbooking,

Igår kväll efter dagens loppis var jag smått uttråkad och trött men fick lite inspiration och lust att göra ett kort. Detta är egentligen mycket enklare än vad jag brukar tycka om men jag klarar verkligen inte av att sätta fler dekorationer på detta då det är så vackert i sin enkelhet.
Att göra distressrutor är inte något jag direkt gjort förrut...ja provat lite har jag väl för att kolla hur det fungerar och så men inte gjort något ordentligt av det hela.
Duvorna är stämplar från Panduro som jag har stämplat med versamark dyna och embossat i clear och sedan färgat in hela rutan med "weathered wood" och mistat lite vatten över för att få den otroligt härliga effekten av när distresserna reagerar med vattnet. Hjärtat har färgen "fired brick" och är sedan utstansad och monterad på 3d-kudde. Texten är från Vilda Stamps och var en av de stämplar jag valde när jag vann en kommentarstävling hos dem för ett tag sedan.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2012-08-25 20:29:57

Jösses vad fint! :)

Svar: Tack :-D
Leena

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-26 23:52:04

Enkelt är vackert!

Svar: Tack så mycket! Blir så glad för sådana kommentarer :-)
Leena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Leena

Jag är 31 år och mamma till 2 små söta men busiga tjejer på 9 år respektive 5 år och en helt underbar pojke på 1,5 år. Är gift med Danne sedan 2 juni 2007 och bor i Storvik sedan våren 2008.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Follow on Bloglovin

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu: